forum mieszkańców osiedla ZIELONY ŻOLIBORZ
Ja tez juz jestem po odbiorze. Wrazenie pozytywne. Kilka drobnych poprawek zwlaszcza przy oknach. Martwi mnie natomiast krzywo zamontowana winda nie wiem czy wszyscy zwrocili na to uwage ale przynajmniej ta w klatce 7 jest o dobre 5cm przesunieta wzgledem plytek...Przy tym standardzie jakos nie pasuje!
Offline
Witam,
Obecenie musimy opłacić czynsz do końca stycznia + kontener. Orientuje się ktoś co się dzieje z czynszem w przypadku nie odebrania mieszkania z powodu usterek? Czy zostanie on pobierany dopiero po podpisaniu protokołu odbioru?
Offline
Administrator
Kicior napisał:
Ja tez juz jestem po odbiorze. Wrazenie pozytywne. Kilka drobnych poprawek zwlaszcza przy oknach. Martwi mnie natomiast krzywo zamontowana winda nie wiem czy wszyscy zwrocili na to uwage ale przynajmniej ta w klatce 7 jest o dobre 5cm przesunieta wzgledem plytek...Przy tym standardzie jakos nie pasuje!
My mieszkamy w siódmej i szczerze mówiąc nie zauważyliśmy tego.. przyjrzę się temu bliżej, ale chodzi o przesunięcie prawo/lewo?
Offline
erkaem napisał:
Witam,
Obecenie musimy opłacić czynsz do końca stycznia + kontener. Orientuje się ktoś co się dzieje z czynszem w przypadku nie odebrania mieszkania z powodu usterek? Czy zostanie on pobierany dopiero po podpisaniu protokołu odbioru?
Czynsz jest należny dopiero po odebraniu lokalu/miejsca garażowego.
Offline
Administrator
Mam pytanie do szczęśliwych posiadaczy prądu w mieszkaniu, czy można sprawdzić dzwoniąc do RWE czy prąd został włączony, czy trzeba samemu sprawdzać, czy już ktoś był i zdjął plombę?
Offline
sprawdz w skrzynce na listy. jesli włączyli to będzie tam ulotka od RWE, że już jest ok ale bezpieczniki w skrzynce nie są włączone. potem trzeba iść do ochrony a oni otworzą skrzynkę na klatce i podniosą bezpieczniki
kawanagila napisał:
Mam pytanie do szczęśliwych posiadaczy prądu w mieszkaniu, czy można sprawdzić dzwoniąc do RWE czy prąd został włączony, czy trzeba samemu sprawdzać, czy już ktoś był i zdjął plombę?
Offline
jenes napisał:
erkaem napisał:
Witam,
Obecenie musimy opłacić czynsz do końca stycznia + kontener. Orientuje się ktoś co się dzieje z czynszem w przypadku nie odebrania mieszkania z powodu usterek? Czy zostanie on pobierany dopiero po podpisaniu protokołu odbioru?Czynsz jest należny dopiero po odebraniu lokalu/miejsca garażowego.
Czyli jeżeli stwierdzimy usterki i nie odbierzemy mieszkania to zapłacony czynsz za grudzień przejdzie na poczet lutego?
Offline
kawanagila napisał:
Kicior napisał:
Ja tez juz jestem po odbiorze. Wrazenie pozytywne. Kilka drobnych poprawek zwlaszcza przy oknach. Martwi mnie natomiast krzywo zamontowana winda nie wiem czy wszyscy zwrocili na to uwage ale przynajmniej ta w klatce 7 jest o dobre 5cm przesunieta wzgledem plytek...Przy tym standardzie jakos nie pasuje!
My mieszkamy w siódmej i szczerze mówiąc nie zauważyliśmy tego.. przyjrzę się temu bliżej, ale chodzi o przesunięcie prawo/lewo?
Popatrz na podloge gres z lewej strony ma ok 10cm a z prawej ok 15 cm. Ciekaw jestem z czego to wynika?
Offline
W sprawie kluczy do szaf z instalacjami na klatce ... Uwazam ze wszyscy powinnismy je dostac przy odbiorze bo sa niezbedne podczas prac wykonczeniowych a szukanie i proszenie sie jest bardzo uciazliwe natomiast pomaganie sobie srubokretem lub innym przedmiotem zniszczy nam szafy. Czy ktos moze dostal klucz?
Offline
erkaem napisał:
jenes napisał:
erkaem napisał:
Witam,
Obecenie musimy opłacić czynsz do końca stycznia + kontener. Orientuje się ktoś co się dzieje z czynszem w przypadku nie odebrania mieszkania z powodu usterek? Czy zostanie on pobierany dopiero po podpisaniu protokołu odbioru?Czynsz jest należny dopiero po odebraniu lokalu/miejsca garażowego.
Czyli jeżeli stwierdzimy usterki i nie odbierzemy mieszkania to zapłacony czynsz za grudzień przejdzie na poczet lutego?
tak, na poczet odpowiedniego miesiąca po odbiorze (niekoniecznie lutego, bo być może odbierzesz dopiero w lutym/marcu) :-)
Pamiętaj, że czynsz został obliczony na podstawie pomiaru powierzchni lokalu dokonanego przez Unibep PRZED odbiorem. Dlatego jeśli podczas odbioru lokalu powierzchnia zostanie skorygowana, masz prawo do korekty wyliczenia należnego czynszu.
Offline
Mam pytanie. Czy w wielu przypadkach powierzchnia lokalu odbiega od powierzchni deklarowanej przez ZZ w projekcie? Mieszkanie znajomego (u innego developera) zostało zmierzone przez wykonawcę jeszcze przed wpłatą całej wartości i odbiorem mieszkania. Różnica wyniosła 30cm in minus i w związku z tym developer zwrócił ok. 2500zł, mimo że zapis w umowie pozostawiał margines, w którym mieściła sie wspomniana różnica. To dobra praktyka.
Offline
Administrator
my mamy 0,12 m2 mniej mieszkania.. ale 0,4 m2 więcej komórki lokatorskiej
Offline
Kicior napisał:
W sprawie kluczy do szaf z instalacjami na klatce ... Uwazam ze wszyscy powinnismy je dostac przy odbiorze bo sa niezbedne podczas prac wykonczeniowych a szukanie i proszenie sie jest bardzo uciazliwe natomiast pomaganie sobie srubokretem lub innym przedmiotem zniszczy nam szafy. Czy ktos moze dostal klucz?
mi gość z UniBep powiedział, że nie ma kluczy a drzwi do instalacji zostają na razie otwarte
otwiera się je poprzez lekkie popchnięcie co pozwala je tak palcami lekko zaczepić i otworzyć. nie trzeba śrubokrętów czy innych narzędzi.
Offline
Witam,
Wczoraj odebralismy nasze mieszkanie w 9 klatce i chcialem podzielic sie moimi wrazeniami z tego zacnego wydarzenia
W mojej opinii bardzo pozytywnie, nie moge powiedziec zlego slowa na temat organizacji odbiorow - wszystko szybko, sprawnie i bez problemow.
Spedzilismy w lokalu ponad godzine + czas na ogledziny komorki lokatorskiej oraz miejsca garazowego. Jesli chodzi o uwagi dotyczace mieszkania to potwierdzam wczesniejsze opinie uzytkownikow, iz wady nie byly duze.
Odnotowalismy nastepujace problemy: wymiana skrzydla drzwi balkonowych (bylo obite po upadku), regulacja drzwi balkonowych na zawiasach, nierownosci podlogi w jednym z pokojow (istanialo minimalne ryzyko, iz dluga deska podlogowa bedzie "plywala" wiec zdecydowalismy sie na wyrownanie), niewlasciwy splyw wody na loggi (odnotowalismy ten fakt w protokole, jednak nie ma mozliwosci poprawy tej wady).
Bardzo milo zaskoczyl nas natomiast fakt posiadania wideodomofonu w mieszkaniu
Mam nadzieje, iz moje uwagi okaza sie pomocne.
pozdrawiam,
Offline