forum mieszkańców osiedla ZIELONY ŻOLIBORZ
Witam,
Miałam problem z uzyskaniem od Turreta faktur za zapłacone już raty - dostałam je dopiero po kilkukrotnych monitach.
Ciakawa jestem czy tylka ja miałam tu nieprzyjemne doswiadczenia, czy jest tam generalnie taka nieprofesjonalna praktyka ?
Poza tym obserwuje w biurze sprzedaży tendencje do 'opędzania się' od klientów którzy już podpisali umowy. Jakoś dziwnie uprzejmość wobec klienta już nie taka, zadając pytania (zazanaczam że niewydumane i ważne) uzyskałam niechętne i niezbyt grzeczne odpowiedzi.
Klase firmy poznaje sie po tym jak traktowani są WSZYSCY klienci, nie tylko potencjalni.
Niestety, tutaj Zielony Żeliborz nie sprawdza się najlepiej.
Offline
Administrator
ja nie miałem z tym ciśnienia, więc nie za bardzo mi to doskwierało, ale na faktury trochę się czeka, faktycznie..
ale wszystkie brakujące papiery do kredytu dostałem. Nasz bank strasznie dużo tego chciał, no i zupełnie poza mną załatwiono tą promesę z PKO, mimo że w umowie mam zapis, że powinienem to załatwić na własną rękę, więc narzekać nie mogę
Offline
Ja mam po prostu wrażenie że PO podpisaniu umowy jest sie już klientem dla firmy nieinteresujacym, co jest bardzo nieprofesjonalne.
A pomoc w uzyskaniu kredytu ma miejsce jeszcze przed podpisaniem umowy, więc działają tutaj we własnym interesie (oczywiscie klienta też, ale przede wszystkim we własnym).
Firmy naprawde profesjonalne nie robią rozróżnienia w sposobie traktowania pomiędzy klientami potencjalnymi a już istniejącymi...
Offline
Administrator
ale ja mieszkanie kupiłem w zeszłym roku, a kredyt załatwiałem w czerwcu. A z czym robią problemy, jeśli można spytać?
Offline
Ja też dołączę się do kawanagila i w zasadzie pozwolę się nie zgodzić na całej linii, jako że doświadczenie z biurem sprzedaży mam bardzo pozytywne, czego się szczerze powiedziawszy w zasadzie nawet nie spodziewałem. Mówię tutaj ofc o współpracy już po podpisaniu umowy, która nawiasem mówiąc była bardzo intensywna i związana ze spełnianiem miliona zachcianek banków, nawet tych najbardziej irracjonalnych, żeby nie powiedzieć debilnych. Czas reakcji na mail'e, telefony był w zasadzie natychmiastowy - nawet w okresie przebywania kobiety opiekującej się nami na urlopie. Cała masa formalności była również dopełniona bez konieczności nawet naszego udziału, tj. bezpośrednio między doradcą z Expandera i biurem ZŻ - tutaj też wszystko przebiegło gładko i sprawnie. Kwestia promesy, o której wspomniał już kawanagila, jest myślę szablonowym przykładem, tj. w umowie, którą wszyscy podpisują, masz jasno powiedziane, że promesę załatwiasz na własną rękę w PKO (czas oczekiwania nawet ~1 miesiąc) i koszty pokrywasz również we własnym zakresie (200 zł??). A tymczasem promesę wraz z całym pękiem innych dokumentów, które przydały się później zresztą w procesie kredytowym, otrzymaliśmy w 1,5 tyg. po zawarciu umowy. Nie wspominając już nawet o stosunku samego dyrektora biura sprzedaży, który diametralnie zmienił się z osławionej już na tym forum lekko szorstkiej ;> postawy "jak nie Ty to kto inny" do bardzo otwartej i ogólnie pozytywnej.
Także podsumowując, mam tylko nadzieję, że w moim konkretnym przypadku ten poziom obsługi zostanie utrzymany do samego końca, bo jak do tej pory jest to jedna z jaśniejszych stron zakupu mieszkania na ZŻ.
Jeśli chodzi o faktury, to są one przetwarzane przez dział kontrolingu całego Turreta, więc stąd może takie długie czasy oczekiwania. No i musisz też wziąć pod uwagę dwa czynniki - okres wakacyjny + lada chwila oddanie 303 mieszkań I-szego etapu, więc pewnie mają co robić.
I ubiegając wszelkie podejrzenia - nie, nie pracuję w biurze sprzedaży
Pozdr,
Krok
Offline
Ja też się przyłączę do pozytywnych opinii na temat załatwiania dokumentów dla banku, kontaktu z biurem sprzedaży oraz otrzymywania faktur. Może jestem taką szczęsciarą, ale naprawdę nie moge narzekać.
Może to tez zalezy od handlowca.. bo ja swojemu przesłałam e-maila jakie dokumenty potrzebuję dla banku i w ciągu kilku najbliższych dni dostałam informację , że czeka mna mnie cała teczka dokumentów do odebrania w biurze ZŻ.
Offline
Rzeczywiście faktury wysyłają dość późno i chyba niezgodnie z umową, która każe im wysyłać do końca następnego miesiąca od przelewu transzy (ale najlepiej by było sprawdzić to w umowie). My otrzymaliśmy faktury za czerwiec 10 i 12 sierpnia. Co do obsługi klienta, to Piotr jest ok :-) Pozdrawiam
Offline
Jedynym minusem jaki jest od niedawna obecny w biurze zz jest taki młody kolo, który udaje, że oprowadza po mieszkaniach. Masakra! Pomijam sposób bycia i kulturę osobistą ale mógłby chłopak czegoś się najpierw dowiedzieć o tym budynku a nie ludziom ciemnotę wciskać. Ale ogólnie pracownicy biura są sporym plusem. Zwłaszcza przy kolegach i koleżankach po sąsiedzku, dla których rozmowa ze mną (jakoś w 2010r.) to był wielki problem poganiany ignorancją i impertynencją.
Offline
Ktoś już nawet o tym pisał na początku miesiąca. Nawet mam posta:
http://www.zielonyzoliborz.pun.pl/viewt … 1098#p1098
Także według info od jenes'a, jest to jakiś student, zapewne do odbębnienia praktyk w trakcie wakacji, więc zbyt wiele bym się po nim nie spodziewał.
A jeśli chodzi o porównania, to nie tylko sąsiedzi mogą pochwalić się taką postawą wobec klienta, ale w pewnym momencie poszukiwań odniosłem wrażenie, że to chyba już standard na stołecznym rynku - stosunek do klienta rodem zza kasy Społem sprzed '89 ;>
Offline
No, nieprzysyłanie faktur na czas jest faktem, ja bym nie usprawidliwiała tego niedociagnięcia dużą ilością lokali 'do obsłużenia'. Turret jest zobowiązany do przestrzegania zapisów umowy, czyli określonych terminów kiedy faktura ma być przysłana. Ciakawe jaka byłaby reakcja developera gdyby to któreś z nas nie dotrzymało jakiegoś terminu ?
Jeżeli chodzi o obsługe biura sprzedaży - moje doświadczenia jak dotąd były również bardzo pozytywne, dlatego tak niemile mnie zaskoczył niedawno sposób rozmowy ze mną jednej z osób z tegoż biura. Ale mam nadzieje że był to tylko incydent, może gorszy dzień czy przemęczenie osoby z którą rozmawiałam...
Offline
Administrator
ja muszę się przyznać, że nie dotrzymałem jednego terminu o jakieś 3 tygodnie i uszło mi to na sucho..
Offline
Administrator
niedawnego..
Offline