- Zielony żoliborz http://www.zielonyzoliborz.pun.pl/index.php - osiedle - warunki, ceny.. http://www.zielonyzoliborz.pun.pl/viewforum.php?id=7 - Akty notarialne Etap C http://www.zielonyzoliborz.pun.pl/viewtopic.php?id=324 |
evian - 2013-03-02 17:16:13 |
Witam wszystkich, |
wiewioor - 2013-03-03 12:30:52 |
trzeba się dowiadywać w biurze sprzedaży. podobno decyduje kolejność wpłat tzn. kto pierwszy wpłacił będzie wzywany jako pierwszy w kolejności. |
lalamido - 2013-03-03 16:03:57 |
Należy zadzwonić do biura Turret - za umawianie terminów odpowiedzialna jest p. Anna Szczepańska, 22 3010156, wew. 212. Ja już jestem po podpisaniu aktu, przed wizytą u notariusza przejrzałam forum - ten sam wątek pojawił się już przy etapie B. W moim odczuciu wszystko było ok, ale jestem laikiem. |
Krok - 2013-03-03 18:51:49 |
Podzielcie się jeszcze tylko wysokością opłat, jakie Wam zaproponowano w kancelarii rekomendowanej przez Turreta, w szczególności wysokością taxy dla waszej liczby m2 mieszkania. |
evian - 2013-03-04 14:17:03 |
czytał ktoś §6.1. ? kim są osoby w nim wymienione? o co w ogóle w nim chodzi? |
mamed - 2013-03-05 08:00:37 |
za mieszkanie 43mkw koszt aktu notarialnego wynosi ok 3400zł, w internecie można znaleźć kalkulatory i tam wychodzi podobnie, wiec chyba nie ma sensu szukać innych kancelarii, terminów jest dużo nie trzeba czekać można po prostu zadzwonić do Pani Ani i się umówić. |
Anna - 2013-03-11 14:48:05 |
Dziwne, ja za 79 m kw placilam ok. 3800. |
Anna - 2013-03-11 14:56:15 |
Apropo opłat, Ja mam około 300zł miesiecznie za oplaty na wspolnote razy 200 mieszkan (sa mniejsze i wieksze) daje nam to 60.000zł miesiecznie. Czekam na spotkanie z zarzadca, zeby zapytac gdzie i jak wydawane sa te pieniadze? Swobodnie moglibysmy kazdemu z mieszkancow obnizyc te oplaty o polowe i tak byloby ok. |
Hania - 2013-03-11 17:52:26 |
Też się zastanawiam, na co idą te pieniądze! |
kawanagila - 2013-03-11 19:52:18 |
Właśnie dostałem raport roczny z wydatków wspólnoty, np.: za prąd od 1.05 do 31.12 jest 193 tyś zł, sprzątanie i utrzymanie zieleni 110 tyś, ochrona 110 tyś, konserwacja 90 tyś, wynagrodzenie dla zarządcy 85 tyś.. w sumie jest 850 tyś kosztów, czyli ok 100 tyś na miesiąc, podzielić na 300 mieszkań to daje ok 330 PLN. reszta idzie na zaliczki za media - dostałem rozliczenie i mam do dopłaty za cały zeszły rok 25 PLN więc zaliczki są uczciwie skalkulowane.. |
madlen - 2013-03-13 14:11:01 |
Witam, |
kak - 2013-03-20 08:24:01 |
hej, pytanie do osób które są już po podpisaniu aktu, czy macie w swoich taki zapis w § 7.1.: |
T&M - 2013-04-08 21:08:10 |
Witam |
maf - 2013-04-08 21:43:52 |
Do mnie nikt nie dzwonił od developera, a akty można już podpisywać dla etapu C od początku lutego.... Sam dzwoniłem do p. Anny Szczepańskiej (nr gdzieś był podawany już na forum). Terminy są dość szybkie - w przeciągu tygodnia można się umówić na podpisanie aktu. |
BeataB - 2013-05-21 08:15:31 |
Dewelopper garaże buduje jako oddzielne lokale uzytkowe. Wiąze sie to z tym że gdyby było inaczej to miejsca postojowe byłyby przynależne do lokalu więc mozliwośc zakupu miałby tylko pierwszy właściciel. Niestety tak samo mam tam gdzie w tej chwili mieszkam. Co do powierzenia zarządu firmie Gepard w akcie notarialnym to niestety dewelooper ma prawo to zrobic. Jednak właściele moga to zmienić . Nalezy pamietac tylko o tym ze odwołane Geparda musi sie odbyc w obecności notariusza i byc w formie aktu notarialnego. Jezeli sa osoby chetne do działania to dobrze jest to zrobic to na tyle szybko zeby osoby z podpisanymi aktami miały mniej niz 50 % udziałow. Wtedy mozliwe jest głosowanie metoda jeden właściciel jeden głos w innym wypadku trzeba poczekac aż będzie podpisana większośc aktów notarialnych. Wyaga to troche zachodu ale jest ożliwe |
pathos - 2013-05-21 16:33:17 |
to jak działamy? |
KaMa - 2013-05-22 19:25:50 |
Również mam takie przemyślenia, tym bardziej że jeszcze nie mieszkam, więc np. nie generuję śmieci, nie używam kanalizacji, etc. Czy może rozmawiał ktoś z zarządcą na ten temat? |
evian - 2013-05-22 20:00:18 |
jestem za tym żeby coś zmienić w zarządzaniu naszą nieruchomością. |
T&M - 2013-05-25 19:14:56 |
Ok. Akt podpisany... I co dalej??? Co jeszcze załatwić? Gdzie co składać i co opłacać? Pani notariusz wszystko tłumaczyła, ale wciąż nie jest to dla nas jasne. Wniosek o wpis w księdze załatwiony, ale co jeszcze? Proszę o podpowiedź i dziękuję. |
kawanagila - 2013-05-25 20:01:38 |
trzeba udać się z aktem notarialnym do urzędu dzielnicy Żoliborz na Słowackiego 6/8 i zgłosić nieruchomość do opodatkowania. To samo na placu Starynkiewicza, gdzie jest Zarząd Mienia Skarbu Państwa, zgłaszamy nieruchomość do naliczenia opłat za użytkowanie wieczyste. |
T&M - 2013-05-29 06:35:50 |
:-) Dzienx |
bzbig - 2013-09-17 08:39:27 |
Witam, |
bzbig - 2013-09-17 08:42:37 |
Witam, |